top of page
Пошук

Програма для вчителів та працівників закладу для дітей з вадами слуху

  • Фото автора: Olena Yeromina
    Olena Yeromina
  • 28 груд. 2024 р.
  • Читати 2 хв

Програми “Відновлення та стійкість” від фонду, що є частиною проєкту “Школа Щастя” від Благодiйний Фонд "Відродження Загальнолюдських цінностей"\ IAHV Ukrain продовжують знаходити своїх учасників та надавати їм підтримку. Цього разу ми провели програму для вчителів та працівників школи для дітей з вадами слуху. Відгуки, які ми отримали після цієї зустрічі, були дуже позитивними.

Особливо здивувалося директорка закладу, яка зауважила, що за годину можна досягти глибокого розслаблення та відчути відпочинок. Це стало свідченням того, що наші програми мають реальний вплив і можуть допомогти людям відновити сили навіть у короткий час.

Ми домовилися про подальшу співпрацю, яка включатиме як онлайн, так і офлайн зустрічі. Це дасть можливість залучити не тільки вчителів, а й старших учнів, їхніх батьків, а також інших працівників школи. Такий підхід забезпечить підтримку всім, хто працює з дітьми з вадами слуху, і допоможе створити середовище, де кожен може відчути спокій і знайти баланс.

Продовжуючи нашу роботу, ми сподіваємося сприяти тому, щоб школа стала місцем, де не тільки навчають, але й допомагають знайти щастя та внутрішню гармонію. Наше партнерство з цією школою відкриває нові можливості для підтримки та розвитку, і ми з нетерпінням чекаємо на подальшу співпрацю.


The “Healing and Resilience” programs from the foundation, which is part of the "School of Happiness" project by the IAHV Ukraine, continue to find their participants and provide them with support. This time, we conducted a program for teachers and staff at a school for children with hearing impairments. The feedback we received after this session was very positive.

The director of the institution was particularly surprised, noting that in just one hour, it is possible to achieve deep relaxation and feel rested. This was evidence that our programs have a real impact and can help people restore their energy even in a short time.

We agreed on further collaboration, which will include both online and offline meetings. This will allow us to involve not only the teachers but also senior students, their parents, and other school staff. This approach will provide support to everyone working with children with hearing impairments and help create an environment where everyone can feel calm and find balance.

As we continue our work, we hope to contribute to making the school a place where not only education is provided but also happiness and inner harmony are found. Our partnership with this school opens new opportunities for support and development, and we look forward to further collaboration.



ree
ree

ree


 
 
 

Коментарі


bottom of page